Rok założenia 1993
Strona główna
Regulamin
-
W Q- DENTAL stosowane są procedury, mające na celu najwyższy poziom usług jak i realizację praw pacjenta, związanych z rzetelną informacją dotyczącą zdrowia, rodzaju i zakresu świadczeń. Zbierane dane pacjentów są poufne i służą do celów leczniczych. Chronione są zabezpieczeniami komputerowymi, a pracownicy praktyki związani są tajemnicą zawodową.
-
Podczas pierwszej wizyty pacjenci proszeni są o wypełnienie formularza, który dotyczy ich stanu zdrowia, przyjmowanych leków, a także danych kontaktowych. Jest to ważne, aby zapewnić pacjentom bezpieczeństwo podczas udzielania świadczeń. Informacje zawarte w formularzu brane są pod uwagę podczas wyboru metod leczenia, rodzaju znieczulenia i przepisywanych leków.
-
Leczenie prowadzone jest po wyrażeniu zgody przez pacjenta, która wg. Przepisów o wykonywaniu zawodu lekarza ,może byc wyrażona ustnie, a samo zachowanie pacjenta, który w sposób niebudzący wątpliwości poddaje się leczeniu jest równoznaczne z wolą poddania się procedurom. W Q -DENTAL w przypadku zabiegów operacyjnych i inwazyjnych pacjenci proszeni są o wyrażenie zgody na piśmie.
-
Lekarz stomatolog ma obowiązek poinformować pacjenta przed podjęciem leczenia o wybranej metodzie i ewentualnym ryzyku związanym z leczeniem, co wynika z przepisów o zawodzie lekarza. W Q- DENTAL udzielana jest gwarancja na wykonane prace protetyczne pod warunkiem regularnych wizyt kontrolnych pacjenta co pół roku. Gwarancja nie dotyczy natomiast rezultatów samego leczenia, bo tych zagwarantować się nie da i prawo nie przewiduje takich możliwości. Efekt leczenia zależy bowiem od wielu czynników, w tym od osobniczej zdolności regeneracyjnej pacjenta, które są indywidualne i nieprzewidywalne.
-
Warunki gwarancji:
-
Gwarancja swoim zakresem obejmuje wady fizyczne produktu, tkwiące w produkcie, nie dotyczy innych wad, w szczególności powstałych w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu.
-
W razie ujawnienia w okresie gwarancji wady, tkwiącej w produkcie a powodującej wadliwe działanie protezy, zostanie ona usunięta bezpłatnie.
-
Nie są objęte zakresem gwarancji np:
-
zmiany estetyki kształtu i koloru po zacementowaniu pracy, której ostateczną akceptację pacjent podejmuje przed zacementowaniem na ostatniej wizycie kontrolnej
-
prace protetyczne, w których bez zgody gwaranta dokonano jakichkolwiek zmian
-
uszkodzenia, powstałe na skutek uczestnictwa w wypadkach komunikacyjnych lub na skutek urazu
-
uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnym z przeznaczeniem
-
wady powstałe wskutek uszkodzenia mechanicznego
-
wady wynikłe z przyczyny czynników zewnętrznych
-
okresowe kontrole, naprawa i wymiana, wynikające z normalnego użytkowania
-
przebarwienia od nikotyny i kamienia nazębnego
-
gwarancja nie obejumuje stanu zębów filarowych oraz leczenia
-
Gwarancja jest ważna od oddania gotowej pracy protetycznej przez okres kolejnych 5 lat w przypadku protez stałych i 2 lat w przypadku protez ruchomych.Na wypełnienia obowiązuje 1 rok gwarancji.
-
Niezgłoszenie wady w okresie 30 dni od jej zaistnienia, powoduje utratę uprawnień ,wynikających z gwarancji.
-
Uprawniony z gwarancji zobowiązuje się dostarczyć produkt do Q-DENTAL w stanie kompletnym wraz z rachunkiem
-
Korzystanie z gwarancji wymaga ponadto:
-
poddawania się profesjonalnej higienizacji w terminie co pół roku
-
regularnego poddawania się leczeniu zmian próchnicowych
-
Wizyty ustalane są za pośrednictwem telefonu stacjonarnego, komórkowego, na drodze mailowej lub osobiście.
-
W przypadku nieodwołania przez pacjenta umówionej wcześniej wizyty, na minimum 1 dzień przed terminem(sms, tel,mail)-będzie pobierana opłata manipulacyjna w wysokości 50 zł.
-
Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń medycznych ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi.